Dla CZŁONKÓW ZWYCZAJNYCH czas rejestracji - do 15 Lutego 2026 r.
Zasady uczestnictwa dla Członka Zwyczajnego:
1. Przy rejestracji do 31.12.2025 r. i wpłacie do 05.01.2026 r. koszt uczestnictwa dla Członków Zwyczajnych z uregulowanymi składkami członkowskimi wynosi 990,- zł**
2. Przy rejestracji i/lub wpłacie od 05.01.2026 r. koszt uczestnictwa dla Członków Zwyczajnych z uregulowanymi składkami członkowskimi wynosi 1.200,- zł**
Opłacanie składek członkowskich jest obowiązkiem członka zwyczajnego wynikającym z zapisów statutowych
UWAGA: w przypadku zaległości wynikających z nieopłacanych składek członkowskich do opłaty zostanie doliczona kwota wynikająca z zaległości składek członkowskich.
Stan konta można sprawdzić u skarbnika PSSM Katarzyny Domrzalskiej.
3. Członek Zwyczajny ma zapewnione bezpłatne zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym. W przypadku wyboru pokoju jednoosobowego dopłata wynosi 380,- zł**/os./doba
4. Dla Członków Zwyczajnych nie korzystających z noclegu koszt uczestnictwa wynosi 700,- zł**
5. Dla osoby prywatnej, niezrzeszonej w Stowarzyszeniu koszt udziału w Zjeździe wynosi 2000,- zł**
6. Dla osoby prywatnej, niezrzeszonej w Stowarzyszeniu nie korzystającej z noclegu koszt uczestnictwa w Zjeździe wynosi 1.700,- zł**
** kwoty brutto (z 23% podatkiem VAT)
czas zgłoszeń udziału - do 05 stycznia 2026 r.
czas rejestracji przedstawicieli - do 15 lutego 2026 r.
Warunek udziału - uregulowane zobowiązania statutowe
1. Wniesienie dodatkowej opłaty na rzecz PSSM w wysokości 40.000,- zł*.
Dodatkowo:
2. 45-minutowe warsztaty merytoryczne dla uczestników
3. 15-minutowa prezentacja produktowa w sesji wykładowej
4. Możliwy udział dla 10 przedstawicieli Członka Wspierającego w wysokości opłaty 1.200,- zł*/os.
Każda dodatkowa osoba będąca przedstawicielem firmy 1.700,- zł*/os.
5. Zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych. Przy wyborze pokoju jednoosobowego dopłata wynosi 380,- zł*/os./doba
6. Stoisko reklamowe o wielkości - metraż 12 m² (4m szerokości na 3m głębokości)
7. Umieszczenie max 3 kompletów materiałów w torbach zjazdowych
8. Wyróżnienie w pętli podczas Zjazdu
9. Logo firmy na certyfikacie
10. Dwa webinary merytoryczne z lokowaniem produktu - opcja dobrowolna
* kwoty netto
1. Wniesienie dodatkowej opłaty na rzecz PSSM w wysokości 30.000,- zł*.
Dodatkowo:
2. 25-minutowy wykład merytoryczny z lokowaniem produktu (możliwość dokupienia dodatkowego czasu antenowego - max. 5 minut w kwocie 2.500 zł netto)
3. Możliwy udział dla 8 przedstawicieli Członka Wspierającego w wysokości opłaty 1.200,- zł*/os.
Każda dodatkowa osoba będąca przedstawicielem firmy 1.700,- zł*/os.
Zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych. Przy wyborze pokoju jednoosobowego dopłata wynosi 380,- zł*/os./doba
4. Stoisko reklamowe o wielkości - metraż 9 m² (3m szerokości na 3m głębokości)
5. Umieszczenie max. 2 kompletów materiałów w torbach zjazdowych
6. Logo firmy na certyfikacie
7. Webinar merytoryczny z lokowaniem produktu
* kwoty netto
1. Wniesienie dodatkowej opłaty na rzecz PSSM w wysokości 20.000,- zł*.
Dodatkowo:
2. Możliwy udział dla 4 przedstawicieli Członka Wspierającego w wysokości opłaty 1.200,- zł*/os.
Każda dodatkowa osoba będąca przedstawicielem firmy 1.700,- zł*/os.
3. Zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych. Przy wyborze pokoju jednoosobowego dopłata wynosi 380,- zł*/os./doba
4. Stoisko reklamowe o wielkości - metraż 6 m² (3m szerokości na 2m głębokości)
5. Umieszczenie max. 1 kompletu materiałów w torbach zjazdowych
6. 10-minutowy wykład merytoryczny z lokowaniem produktu
* kwoty netto
1. Wniesienie dodatkowej opłaty na rzecz PSSM w wysokości 2.500,- zł*.
Dodatkowo:
2. Możliwy udział dla 2 przedstawicieli Członka Wspierającego w wysokości opłaty 1.200,- zł*/os.
Każda dodatkowa osoba będąca przedstawicielem firmy 1.700,- zł*/os
3. Zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych. Przy wyborze pokoju jednoosobowego dopłata wynosi 380,- zł*/os./doba
4. Stoisko reklamowe o wielkości - metraż 4 m² (2m szerokości na 2m głębokości) Możliwość powiększenia stoiska do 6m2 w kwocie 5.000 zł*
* kwoty netto
W kwestiach udziału dla Firm niezrzeszonych kontakt z zarządem PSSM (mail: office@sterylizacja.org.pl) w celu ustalenia zasad udziału.